BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

IF YOU LOVE ME ONLY IN MY DREAMS, LET ME BE ASLEEP FOREVER


"Be your self in your own way"

Saturday, May 1, 2010

keluhan di saat exam is coming..!




4 aelyse jaimis...
~ sory saya slalu jg tipu koe kn..byk lar alasan nie mengelak dari kena bwa p gereja...sory ar my freN...
saya sedar bkn senang mau cari kwan mcm koe...saya hargai semua pelawaan koe slama nie biarpun sy x pnah mengendahkannya wlupn koe x hbis2 bwa p church..dan saya amat bertuah dpt kenal koe dlm hdup saya...once again, sory aelyse...GBU my frenn...nti2 sy p gereja suda k...p d tmpat ko lagi...:) i promise my frenn..KITA TTP KWN 4 ever...maafkn saya ar..


                                                                                                                        
                                                                                                                                                               
4 My parents...
~maafkan anakanda..x ucapan len slain kemaafan yg kupinta dari kalian...thnx sbab lhirkn sy n pelihara sy dri kecil hngga mengginjak ke alam dewasa...love u dad..love u mum...


MY GOD...
~ampunkn hambamu ini...saya tahu saya byk melakukan dosa slma nie..dgn ibubapa sy mhupn kwn2..
hambamu ini hnya lar ciptaan mu...sy tahu engkau maha pengampun dan maha mengasihi umatmu...Thnx  GOD...4ever..



huhh...ntah lar...sy pun x tau apa mau tulis...nie pun just mau kasi update my blogger...argghh..ok lar...nie cerita pasal saya(seorg yg sukar utk diluahkan dgn perkataan knun sperti  lidahku terkelu...ceyh).saya tulis nie kan yg exam hnya tinggal 1 wek lagi..hoho...punya men stress nie..satu persediaan pun belum saya buat.saya rasa fikiran saya melayang ntah kemana...otak pun terasa kosong..hmm,mcm mana lar nie mau jwab tym exam nanti...saya rasa kn berbeza dari stephendz yg dlu dan skrg nie...ntah lar kalau member2 saya perasan or tdk..tapi apa yg saya rasakan mmg mcm itu lar...stephendz yang dulu rajin,tepati masa, dan banyak benda baik yg ada dengan diri saya dlu...berbeza dgn skrg nie..ntah sukar utk diterjemahkan wlupn dgn kata2 sekalipun...saya pun x tau mcm mana saya boleh jadi begini...mungkin ianya ada mengikut perubahan musim dan perederan zaman kot...kan zaman skrg nie makin moden...x dinafikan juga ianya boleh mempengaruhi seseorang itu kn...stephendz skrg nie adalah sorg yg lewat masuk clas(kuliah) x tepati masa lar nie..huhu...malas(mmg pun)..ntah apa yang saya inginkan di bandaraya yg ckup terkenal di mata dunia nie...saya pun x tau dan x pnah terfkir pun yg saya akn continue my stdy at kys(kolej yayasan sabah) yg x lama lagi akan dinaikan taraf universiti kolej g2...i think,saya salah plih kursus or what?salah plih jln hdup or what? pada hal minat saya sangat mendalam dalam dunia seni penulisan...ya itu lar yg saya impikan selama ini..tapi semua itu sy bayangkan impian saya seperti angan2 membalut mimpi...kerana apa?kerna  penyakit MALAS nie lar...kamu semua tau kar?saya dlu sorg yg aktif dalam gereja(aktif sbgai pmain muzik lgi)tapi skrg semuanya suda x lagi...tym hari ahad pun saya jarang bkn lagi jarang malah x penah suda pun saya menginjakkan kaki saya d gereja...seolah-olah saya nie da terpesong dgn arah kehidupan saya sendiri..bukan setakat itu malah saya sangup tipu my parents yg tiap hari ahad p gereja knun lar...sbab dorg prents sy owez call me every wek tnya ada p church or x...ttpi jwpan saya ttp jwpan yg bernadakan berbntuk sebuah pnipuan...saya tau my prents n fmily sygg sy tpi saya pun x tau mcm mna saya bole menipu dgn sedemikian rupa...sungguh berdosanya diriku trhdap mereka...ya TUHANKU ampuankan dosa hambamu ini..saya tau dosa saya nie suda x terkira..4 my prents sory...actualy,sy suda x sanggup menipu diri sndri da.. argghh..knpa sy betul2 berubah suda nie???sangat ketara tau..! kalau bole saya inginkan stephendz yg dlu...saya rindu dgn stephendz yg dlu...plez...tapi saya sedar..tiada sapa yg akan dpt mengubah diri saya nie melainkan saya sendiri...ya,perubahan mesti dilakukan...selama nie saya rasakan saya hidup sperti sorg yg brsifat kepurapuraan(hipokrit) dan selalu menipu diri sendiri..slalu menidakkan kebenaran yg ada di dpan mata...huhu..saya pun x tau knpa sy post mcm nie d blog...tpi nie lar keluhan saya...luahan saya...mulai dari saat ini sy akn cuba tuk mngikis or melawan sifat MALAS sy nie...ya..i can do that...i trust my self...be yourself in your own way...saya mau ubah diri saya dgn cara saya sndri...krna dri saya jg lar sy brubah serta merta..oleh itu mmg berhak diri saya yg bertanggungjwab melakukannya...:)


kepada sahabat handai yg bca blog saya nie..mgkin kmu boleh jdikan keluhan saya nie sebagai satu contoh agar kmu x jdi mcm saya...saya nie pndai bg nshat dgn org len tpi kasi nshat dri sndri lagi lar pyah...saya penat berfkir suda...penyesalan dan pengalaman hdup saya sbelum2 nie akan saya jdikan contoh mna yg bek n bruk...thnx kpda yg sudi mmbca...hnya nukilan biasa shja...

~AryN..! bLue :)

saya mau blik kg nie pagi nie(1hb052010)..mau p mnta restu dgn prents knun sblum ambil exam...hrap2 sy bole brubah lepas nie...Doakan saya...