BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

IF YOU LOVE ME ONLY IN MY DREAMS, LET ME BE ASLEEP FOREVER


"Be your self in your own way"

Tuesday, May 18, 2010

Hidup & kesalaN..

Naaa hah...kan...oleh kerana sy nda mau mempersia2kan ilham/syair sy nie...so sy cipta sbuah syair knun nie..ahaha...kmu bersyair lar if pndai...n pndai2 lar kmu ar mcm mna mau nilai..actualy lma suda baa nie sy buat nie..nda tau bila tue..sy smpan jaa d latop sy..skali sy bongkar2 tdi tejumpa pula..so sy post d sini lar sbgai bhan bcaan..tue pn lau kmu tringin mau bca lar...tak bca pn x pa..sy post pn ikut suka hti sy..coz nie kn blog sy..ahaha...ngeh3x...jgn ckp jiwang ar...cish..baaa...palan2 kmu bca ar..hayati btul2..kuang3x..




Andai aku mampu ulangi hidup ini,
Pasti aku lakukan yang terbaik,
Agar tiada yang terluka dan berduka,
Pada setiap bicara yang aku mula,
Dan tingkah yang aku atur,


Namun segalanya takkan mungkin,
Kerana aku telah terlajak jauh,
Membinasa harapan mengunung,
Mewarnai hati dengan noda tiada putih,
Gelap menyirami gumpalan hati,


Payah untukku berundur walau selangkah pun,
Membersih segala kekotoran meracun hati,
Hingga benci dan dendam kupendam,
Membakar hati menghancurkan perasaan,
Mematikan belas kasih di dasar hati,


Bukan inginku jadi begini,
Tapi harus bagaimana aku ubati,
Sakit dan rekahan di hati ini,
Sedang aku masih hanyut di lautan keliru,
Mencari dalam kegelapan dunia yang fana.